EPAM 10 éves jubileum

Konferencia, gálavacsora, csapatépítés

Brief

Ügyfelünk kérése volt, hogy olyan helyekre vigyük a Londonból és Rómából érkező kollégáikat, amelyek Budapest szempontjából is frissnek, modernnek mondhatóak és mindegyikről jól látható a főváros, valamint a résztvevő létszámnak is eleget tesz. A konferencia mellett fiatalos és változatos programokra volt szükség, amelyek lekötnek 500 főt és jó lehetőséget biztosítanak, hogy kicsit kiengedjék a gőzt budapesti tartózkodásuk alatt. A program részeként a műsorokban szükség volt a magyar elemek megjelenítésére, de közben a nemzetközi szinten is fogyasztható előadásokat is szem előtt kellett tartanunk. A csapatépítés 350 fővel zajlott az utolsó napon és mindenképpen Budapest belvárosa és a látványosságok beépítése volt a kérés ügyfelünktől. Mindezeket persze precíz logisztikával felépítve, vagyis az 500 fő hogyan és miként jut el a repülőtérről a szállodába, majd onnan a különböző helyszínekre és vissza.

Gyorsinfó

  • Név: Nyugati téri áruháznyitó napok
  • Rendezvénytípus: Kiállítás, stand építés, promóció
  • Ügyfél: EPAM Hungary
  • Mikor: 2017. június
  • Hány fő: 500 fő
  • Hol: Budapest
 

Mindenre gondoltunk

Előkészítés

Számoltunk, kalkuláltunk és lemodelleztük, hogyan fogunk mozogni Budapest belvárosában 500 fővel

Innováció

Kincsvadászat játékot szerveztünk beépítve Budapest főbb látványosságait és kulináris élvezeteit

Cirkusz

A konferencián kívül a meglévő városnézési trendek mellett új lehetőségeket adtunk a résztvevőknek, illetve új ötletekkel vegyítettük a meglévőket

Néhány kép, nézd meg

Gallery Thumb 1 Gallery Thumb 3 Gallery Thumb 4 Gallery Thumb 4 Gallery Thumb 4 Gallery Thumb 4 Gallery Thumb 4 Gallery Thumb 4

Megoldás

Kezdeti lépésként a nagyszabású programokra és a nagy létszámra való tekintettel tematikus felelősöket jelöltünk ki a csapatunkon belül, akik egy-egy projekt részeket vittek és felügyeltek, valamint koordinálták a segítők munkáját.
A helyszínek elfogadása után jöhetett a programok tervezése és összekapcsolása a bázist jelentő Boscolohoz viszonyítva. Erre azért is volt szükség, mert ekkora létszám együttes mozgásánál (a konferenciák és a gálavacsorák, csapatépítés során) a belvároson keresztüli mozgást előre ki kellett számolni és előzetes méréseket kellett végezni a napi forgalom alakulásáról. Ugyanezt a buszokra is levetítve, hiszen a létszám több repülőgép utasaiból adódott össze, akik különböző időpontban érkeztek és hagyták el Budapestet a programok végén. Számításaink és a precíz logisztikának köszönhetően egy rendezvény sem csúszott meg, minden megfelelő ütemben zajlott az 500 fő részvételével.
A konferencián kívül a meglévő városnézési trendek mellett új lehetőségeket adtunk a résztvevőknek, illetve új ötletekkel vegyítettük a meglévőket. Minden helyszínről jól láthatták Budapest lüktetését, aminek a kísérő programjaink további élményeket szolgáltattak.
Egy nap sikeres konferenciája, buszos logisztikája, majd gálavacsorájának legapróbb részletei után sem dőlhettünk hátra, hiszen másnap és harmadnap ugyanolyan pontosan kellett minden programpontot megvalósítanunk.
A csapatépítés volt az utolsó momentum, a záró része a négy napos eseménynek, amelyet követően repülőre ültek a résztvevők. A belvárosi csapatépítéshez Kincsvadászat játékot szerveztünk beépítve Budapest főbb látványosságait és kulináris élvezeteit (Green, Gastro, Activity, Sightseeing, Off the beaten track). Ehhez kisméretű kiadványt készítettünk és adtunk benne számos támpontot az öt lehetőség közül választóknak. A feltüntetett pontokat kellett megtalálniuk a nyüzsgő városban, ahol egy-egy animátorunk adta az újabb instrukciót. A célhely a városi lüktetés egyik ismert parkja volt, ahol kitelepült étellel-italokkal vártuk a megérkezőket. A végső lazulás közben számos sportszert biztosítottunk nekik, hogy maguk között önfeledt mozgással zárják a négy napos élménydús etapot.

Tetszett a munkánk?

Kérj ajánlatot és kövess minket közösségi csatornáinkon, ahol megtudhatod mivel foglalkozunk éppen.

Megosztani ér:

Ügyfelünk mondta

Customer Testimonails

A ConceptFlow Kft. két éve partnerünk nagyobb céges rendezvényeink lebonyolításában.
Az első ilyen rendezvény egy egésznapos, 1200 fős családi és sportnap volt a Sport 11-ben. Ezt követően idén egy 500 fős, 4 napos nemzetközi konferencia és csapatépítő rendezvényben voltak segítségünkre, amely Budapesten került megrendezésre. Kollégáink Londonból és Rómából érkeztek és a reptéri érkezéstől a konferenciák, gálavacsorák lebonyolításán át a csapatépítések részletes kivitelezéséig mindenben nagyon nagy szakmai segítséget adtak.
Eddig sikereink kulcsa a ConceptFlow Kft. vezetőinek és csapatának rugalmassága, hozzáállása és szakmai tevékenysége. Rendezvényeinken minden esetben zökkenőmentes volt a lebonyolítás, a szervezők nyugodtan bízhatták a munka nagyobb részét a csapatra.
Úgy az előkészületek, mint a program ideje alatt számíthattunk ötleteikre és tapasztalatukra, ezért szívesen ajánljuk a ConceptFlowt más cégek számára is.

Eszter Reimann Internal Mobility & Internal Communication Specialist / EPAM

Miért válassz minket?

Olyan cég vagyunk, akik naponta mutatják meg ügyfeleik számára a legjobb megoldásokat, amelyek sikerre viszik a rendezvényeket.

Rólunk

Ajánlatkérés

Közvetlen kapcsolat

06 20 771 8604
info@conceptflow.hu
1061 Budapest, Andrássy út 45.
facebook · instagram