“A ConceptFlow-nál lehetőséget kaptam, hogy személyesen és szakmailag is fejlődhessek.”

Interjú Csoh Zsuzsi marketing gyakornokkal.

rendezvenyszervezes-rendezvenyszervezo-ceg-conceptflow_csapatunk_interjú_csoh_zsuzsi_1
A héten Csoh Zsuzsi marketing gyakornok adott interjút. Elmondta milyen feladatokat lát el a cégnél, hogyan marad naprakész és miként tudja fenntartani kreativitását.

Hogyan kezdtél el a szakmában dolgozni?

A többiekhez képest ebben kakukktojás vagyok, ugyanis nem közvetlenül rendezvényszervezéssel foglalkozom. A korábbi szakmai gyakorlatomat bankett gyakornokként végeztem, ezért már otthonosan mozgok a vállalati rendezvények és esküvők terén is, valamint egy hajszál választ el a záróvizsgától és hogy hivatalosan megkapjam a turizmus-vendéglátás végzettségem rendezvényszervezés specializációval. Mindig szerettem a rendezvények zsongását és változatosságát, de már a tanulmányaim során is volt bennem hiányérzet, mivel csak ritkán tudtam igazán kiélni a kreativitásom. Így kezdett el érdekelni a marketing területe és így kerültem a ConceptFlow-hoz marketing gyakornokként.

Milyen feladatokat látsz el marketingesként?

Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy a csodás munkatársaim felelnek a minőségi rendezvények megvalósításáért, én pedig azért, hogy erről a világ is értesülhessen. Kezelem a közösségi médiánkat, fotós, videós tartalmakat készítek és teszek közzé, hírleveleket írok, de vannak olyan tevékenységek is, amik inkább a kulisszák mögött valósulnak meg, mint egy webfejlesztés, vagy kiajánló összeállítása. A tervezésen túl nagyon élvezem az utókövetést is, megvizsgálni a különböző tartalmak sikerét, a statisztikákat és ehhez igazítva kialakítani a jövőbeli stratégiát.

Miként tudsz naprakész maradni a trendekkel, változásokkal?

Szerintem ha az ember nyitott az újra, ezek megtalálják. Muszáj valamilyen szinten lépést tartani, főleg azoknak, akik social mediában dolgoznak. Minden nap változnak az algoritmusok, eltűnik egy alkalmazás és a helyén megjelenik egy új. Ezeken az appokon aztán különböző közösségek formálódnak, kialakulnak a trendek. Persze eközben ismerni is kell a cég célközönségét és üzenetét, fontos ahhoz igazodni, hogy autentikus maradjon. Nem minden trendet kell mindenkinek meglovagolni, fontos megválogatni, ki mibe szeretne belekóstolni.

 

Honnan van végtelen kreativitásod?

Egyáltalán nem érzem, hogy kifogyhatatlan kreativitásom lenne. Az első lépés az volt, hogy elismertem, az inspiráció szintje nem lineáris, vannak benne hullámvölgyek. Sokáig kudarcnak éltem meg, ha nem jött magamtól ihlet, de mára tudom, hogyan merítsek a külvilágból. Vannak bevált weboldalaim, amiket meglátogatok, ha esetleg munka során akadok el, de sokszor az segít, ha teljesen eltávolodom az eredeti feladattól. Ilyenkor elkezdek egy új személyes projektet, kézműveskedek, vagy rajzolok. Általában ezek annyi lelkesedéssel és motivációval töltenek fel, hogy utána az eredeti problémát sokkal könnyebben hidalom át.

Miért érdemes a ConceptFlow-nál dolgozni?

Ez az eddigi kedvenc munkahelyem, pedig mindig is szerettem dolgozni. A ConceptFlow-nál lehetőséget kaptam, hogy személyesen és szakmailag is fejlődhessek. Ez a csapat káprázatosan lelkes és nem ismer lehetetlent, itt az igyekezet értékesebb, mint bármilyen előzetes tudás. Olyan inspiráló közeg az irodánk, hogy ha pár napig nem megyek be, hiányzik. Nem csak a kávészünetek – bár ez is sokszor felbecsülhetetlen – hanem az odaadás, munkamorál, felelősségtudat, amin osztozunk. Nincs hierarchia, mind egyenlő felek vagyunk, mégis fel tudok nézni több munkatársamra is.

Mindenkinek egy ilyen munkahelyet kívánok!

Mi a legnagyobb visszaigazolás, amit eddig kaptál a munkád során?

Két kifejezett alkalom is eszembe jut erről a kérdésről. Még nem dolgoztam egy hónapja a cégnél, amikor a rendezvényszervezésben fontos tulajdonságokat úgy gyűjtöttük össze, hogy csapatosan soroltuk el egy-egy munkatársunk erősségeit. A többiektől függetlenebb munkát végzek, ezért feltételeztem, hogy nehezebben tudnak majd a képességeimről vélekedni, de csak ámultam, hogy három hét alatt már ismertek.

Azt is kiemelném, hogy a főnökeink időszakosan tartanak egyéni visszajelző beszélgetéseket, ahol kölcsönösen számolunk be egymásnak. Érdeklik őket az élményeink, minket pedig az ő benyomásaik. Ezek a beszélgetések hihetetlen löketet és transzparenciát adnak a munkahelyen.

Hogyan kapcsolsz ki munka után?

A társaságban töltött idő és az énidő ugyanannyira kikapcsol. Szeretek munka után leülni beszélgetni pár órát, egyedül pedig mindig van valamilyen aktuális hiperfixációm. Most épp a családdal nézünk egy sorozatot, ez a napi rutin részévé vált, de az olvasáshoz is visszatértem. Azzal próbálkozom, hogy a munkámmal eltöltött képernyőidő után offline tudjak kikapcsolni.

Mit tanácsolsz pályakezdőknek?

Azt, hogy sosem késő újratervezni és irányt váltani, de főleg a mi korunkban nem késő bontogatni a szárnyainkat. Én a szakmai gyakorlatban is egy lehetőséget láttam, hogy kipróbáljam akár az álommunkámat, akár egy új szakmát. Ez a pár hónap sokat elárul arról, milyen munkára tudnánk hosszú távon elköteleződni, a végén pedig szakmai és személyes tapasztalatokkal is lehet gazdagodni.